niedziela, 30 marca 2014

Libster Blog Award

 Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" .Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia .Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Wielkie dzięki za nominację od autorki bloga This Is My Angel ! ♥

Jej pytania - moje odpowiedzi.

1.Ile masz lat?

W czerwcu skończę szesnaście. ☺

2.Co najbardziej w sobie cenisz?

Ogólnie nic w sobie nie lubię. Jestem strasznie zakompleksioną nastolatką, która nie widzi życia poza Justinem. Ale myślę, że jedyne co mogę w sobie wyróżnić to tolerancja. Jestem na prawdę tolerancyjna. To chyba jedyna pozytywna rzecz we mnie.

4.Skąd pomysł na bloga? (zabrakło pytania numer 3)

Pomysł na bloga pojawił się gdy tylko znalazłam to opowiadanie (ja jedynie je tłumaczę). Autorka miała na prawdę genialny pomysł, więc pomyślałam, że fajnie by było, gdyby polki też mogły to przeczytać. ☺

5.Kto jest twoim idolem?

Też mi pytanie. Oczywiście, że Justin. On jest moim jedynym prawdziwym idolem i tak pozostanie już zawsze. Oczywiście lubię też inne gwiazdy takie jak na przykład Demi, Selena czy Miley, ale tylko Justina kocham.

6.Jaki typ filmów lubisz?

Tu to bym mogła się rozpisać. Uwielbiam wiele rodzai filmów, ale chciałabym wyróżnić komedie romantyczne, dramaty i filmy fantasy. Te w szczególności do mnie trafiają i uważam, że te które oglądnęłam są na prawdę świetne.

7.Co cię motywuje?

No i znowu Justin. Co ten chłopak ze mną robi ? Justin jest dla mnie motywacją, podporą, powietrzem... Po prostu wszystkim.

8.Ulubiony film?

Tego jest zbyt dużo, żebym mogła wszytko wymienić, a na jeden nie potrafię się zdecydować. Wymienię te, które najbardziej mnie urzekły: Never Say Never, Believe, The Last Song, LOL, Igrzyska Śmierci (1,2), Szkoła Uczuć, Trzy metry nad Niebem, Wciąż ją kocham, Wiecznie Żywy, Porwanie, Getaway, Dary Anioła: Miasto kości, Trzynastka.

9.Ulubiona piosenka?

Mam ich bardzo dużo. Oczywiście wszystkie piosenki Justina kocham, ale wyróżnię tu "Be Alright". Piosenka Demi to "Heart by heart", Seleny "Love Will Remember i Miley "Drive".

10.Od jak dawna piszesz bloga?

Tego od niedawna, ale pisałam już wcześniej blogi. Ogólnie blogować zaczęłam bodajże w 2011, jeśli się nie mylę.

11.Lubisz moje fanfiction?

Jasne, jest świetne ! ☺

Moje pytania:

1.Ulubione miejsce do wyciszenia się to...
2. Co Cię uspokaja?
3. Dzień bez .... to dzień stracony?
4. Z domu nie wyjdę bez...
5. Prowadzisz bloga ponieważ...
6. Gdybyś mogła cofnąć czas to czy zmieniłabyś coś w swoim życiu ?
7. Najbardziej na świecie kochasz...
8. Do pełni szczęścia brakuje mi...
9. Co/kto daje siłę do pokonywania życiowych trudności ?
10.Twoja największa wada to...
11. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś lub chciałabyś zrobić w swoim życiu?

Nominuję:

Room 269
Everything can be well
If I knew before, I wouldn't run away
Out For Blood
Miłość i nienawiść są dwoma obliczami tego samego
Dread
Diary of Life
Locked Up
Changed
Dark Blue
We Own the night

16 komentarzy:

  1. kiedy kolejny rozdział ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to opowiadanie, kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty koedy dodasz nastepny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po egzaminach, które mam w środę, czwartek i piątek.

      Usuń
  5. Czyli dodasz w sobote? Prooooszę?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszm do mnie :
    - http://tyijanazwasze.blogspot.co.uk/
    - http://vampirepeopleninadobrev.blogspot.co.uk/
    - http://thevampiredariesandzianina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy do cholery ten rozdział? Ile można czekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tutaj Ronnie, współautorka tego bloga. Bardzo Cie proszę anonimowy czytelniku jak zresztą wszystkich innych pozostałych o minimum kultury. Przypominam, że ja i LadyLorence pracujemy też nad innymi opowiadaniami a po za tym mamy również życie prywatne, którego no wiecie nie wypada tak całkiem olewać na rzecz siedzenia cały dzień przy komputerze. Prawda? Myślę, że się zgodzicie. A jeśli nadal coś Was gryzie to dlaczego nie czytacie oryginału, przecież możecie ;) Dziękuję za uwagę.
      Ronnie

      Usuń
  8. Przeczytałam bloga.
    Jezu jest zajebisty *-*
    Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów <3
    Jak coś, to mnie informuj.
    Zapraszam też do siebie ♥
    http://magic-paranormal-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy rozdział? Bo wiesz egzaminy już dawno za nami i jest już maj...

    OdpowiedzUsuń