poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Z całkiem innej beczki


Z racji tego, że wciąż wchodzi tu sporo osób każdego dnia (od 50 aż po całe 100), mam do was prośbę. Może akurat ktoś przeczyta posta w całości i postanowi mnie wesprzeć. Założyłam niedawno kanał na YouTube, a dziś dodałam swój pierwszy filmik. Nie jednemu widzowi czy też youtuberowi wiadomo, że nie łatwo jest zacząć nagrywać. Ciężko jest przyciągnąć widzów, kiedy jeszcze nie jesteś popularny. I tu jest moja prośba. Byłby ktoś tak dobry, żeby ten kanał odwiedzić, zobaczyć filmik i sypnąć lajkiem czy też subem? Oczywiście jeśli tylko filmik się spodoba, bo w innym razie nikogo nie zatrzymuję na siłę. Jest to prośba Belieber, do całej rodziny. Dałoby radę? Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna.

Mam nadzieję, że do zobaczenia na moim kanale!

>>>>>Kanał (po prostu kliknij)<<<<<

1 komentarz:

  1. Hej, dodano (już kiedyś) post z twoim blogiem na Ocenialnie JBFF < http://fanfictions-for-you01.blogspot.com >. Mogłabym prosić o udostępnienie buttonu tej Ocenialnii? Wiesz, reklama dźwignią handlu. Button znajduję się po prawej stronie, pod obserwatorami, z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń